2016. április 29., péntek

Nem mostoha



Nem mostoha    /vida balog jeva/

Egy bársonyos szép tavaszi napon,
egyedül voltam, s ültem egy padon.
Nem várt rám senki, s én sem vártam ott,
hideg volt szívem, kővé változott.


Boldogság nem volt soha a barátom,
elkerült messzire, vidám ifjúságom.
Hol volt a remény? - nem láttam soha,
az életem rút volt, és bizony mostoha.


Megcibált a sors, jól megrángatott,
jobbról, balról vert, ahogy csak tudott.
Rázott ide-oda, mélységbe dobott,
ott lenn a mélybe aztán, jól besározott.


Gondoltam nincs tovább,
itt a vége – slussz!
Lámpásom elfújtam...
csak épp pislogott.


Ekkor Ő átkarol, s megfogta kezem,
Szelíden, halkan szólt, és szépen csendesen.
Ne félj, mert itt vagyok,
nem hagylak el soha,
Én, szeretlek téged, nem vagy te mostoha




Érintésétől bús lelkem megújult,
kőszívem e - percbe darabokra hullt.
Rögtön tudtam, Ő az,
tudtam, kell nekem…
azt is tudtam, Ő lesz őrök szerelmesem.


Ölelő karjába mindig megbújhatok,
ha valami bánt, Neki elmondhatom,
meghallgat, vigasztal, nem hagy el soha,
jó, hogy itt van velem…
Mert édes Ő... nem mostoha.


2016.04.27.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése