2016. április 29., péntek

Gyönyörüm



Gyönyörűm     vida balog jeva



           
Erős karjába lágyan ringatott, 
édes halk meséje, szép  álmot adott,
Csodákról énekelt, bársony hangon szólt,
gyermeki szívem, fénytől ragyogott…

Ha hívott, azt mondta – gyere gyönyörűm,
édesanyád vár, kicsiny kösöntyűm.
Futottam, repültem, mint egy kismadár,
öleltem, s bújtam szárnyai alá.

Szerettem érezni finom illatát,
lelkembe szívni anyám halk szavát.
-Gyönyörűm,  gyönyörűm,  édes gyermekem,
így becézet engem, s fogta a kezem.

Sajnos az évek gyorsan tovaszálltak,
hófehér lett édesanyám minden haja szállja,
gyengébb lett a hang, lassult a tempó,
csendesült a nóta, halkult már a szó…

Egy pénteki napon halkan hívott, s mondta,
- gyönyörűm, gyönyörűm, eljött az óra,
szólított az úr a nagy találkozóra.
Ne sírj, gyönyörűm, ne sírj, ha meghalok,
hisz tudod, örökké veled maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése