2015. június 17., szerda

Erős vagyok Krisztusban,  mert nem a félelemnek szellemét adta nekem az Isten; hanem erőnek és szeretetnek és józanságnak Szellemét,  és mert Isten az, aki megerősít és megken. Ő pecsételt el engem, és adta a Szellem zálogát az én szívembe.  (2 Kor.1,21-22; 2 Tim.1,7)

ÉN NEM PRÓBÁLOK ÁLARC MÖGÉ BÚJNI ÉS ELREJTENI,,,,, AZT AKI VAGYOK,,,,, AKIVÉ ISTEN FORMÁLT.
 NEM FÉLEK MÁSHOGY GONDOLKODNI, CSELEKEDNI ÉS TENNI, MINT AHOGY AZT A TÖMEG ELVÁRJA TŐLEM.  "SZOKÁSOS DOLGOKAT" SAJÁT SZÍNEKKEL KISZÍNEZNI  EGYÉNIVÉ TENNI.,,,, NEM SIMULOK BELE LÁTSZAT SEMMIJÉBE!!! 
VALÓDI ÖRÖMÖM  ABBAN LELEM, HA ÉRZEM LELKEMBEN ISTEN MOSOLYÁT,,,,,, AMIKOR GYÖNYÖRKÖDIK BENNEM. 




"Szabad vagyok, mert az Úr Jézus kiszabadított e jelenvaló gonosz világból; a sátán – az ellenség – kezéből. (Gal. 1,4) (Zsolt 107,2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése